Pink Sensibilities

Jahas, olen löytänyt taas uuden ”kategorian” MACin tuotteissa: Mineralize –  linjan luomivärit. Poskipuniin olen jo päässyt ihastumaan (postaus) ja nyt olen mennyt sitten sekoamaan näihin luomiväreihin. Olen niitä monesti testaillut MACin pisteellä, mutta nyt annoin yhdelle niistä pikkusormen..

mac_mineralize_eyeshadow_quad_pink_sensibilities

MAC Mineralize Eye Shadow (quad) Pink Sensibilities (25€). Näissäkin on tuo ihana ufo-pakkaus!

mac_mineralize_eyeshadow_quad_pink_sensibilities_2

Palettiin on mahdutettu mielestäni juuri sopivasti neljä sävyä. Myötäpäivään ylärivin vasemmalta:pinkihtävä ruskea, jäinen sinipohjainen supervaalea vaaleanpunainen, suklaanruskea ja (MACin mukaan) keltapohjainen vaaleanpunainen. Näistä neljästä pinkihtävä ruskea ja suklaanruskea ovat pehmeitä, hohtavia ja erittäin pigmenttisiä (tyypillistä mineralize – laatua). Vaaleammat sävyt (ns. numerot kaksi ja neljä) ovat glitterisempiä ja ihan hieman miedompia pigmenteiltään. Silti niistäkin irtoaa uskomattoman kimalluksen lisäksi tarvittava määrä väriä, ei siis pelkkää karheaa glitteriä (kuten joistain vastaanvanlaatuisista luomiväreistä). Jos napeista ei kimalteen lisäksi olisi tullut mitään väriä, en Pink Sensibilites’ia olisi ostanutkaan – olen nykyään kovin kranttu ostoksieni kanssa, varsinkin jos luomiväri alkaa maksamaan 25 euroa kappaleelta.. Silloin sen on oltava sitä, mitä se lupailee.

mac_mineralize_eyeshadow_quad_pink_sensibilities_3

Ah, tuo kimallus! Kenelle muulle tulee trio-jäätelö mieleen?

Tässä sävyt nopeasti meikkivoiteen päälle swatchattuna. Harmi että vaaleiden sävyjen käsittämättömän ihana kimallus ei tullut kuviin asti.. Mutta huomenna meikkailemaan tällä! Katsotaan mitä saan aamutuimaan aikaan :) Näissä mineralize – sävyissä on se hyvä puoli, että ne ovat pehmeitä ja häivyttyvät jo vaikka sormin todella helposti ja kauniisti. Ja se hohto, oh my oh my! ♥

mac_mineralize_eyeshadow_quad_pink_sensibilities_swatch

Damn you, MAC.

12 vastausta artikkeliin “Pink Sensibilities”

  1. Onpa nätti mutta ufopakkaus on kyllä ruma :) mulla on ollut joku Mäkin vaalpun-ruskea mineralize mutta enhän mä tykännyt. Jotain ihania ja vähän matampia ”mineraali-mäkkejä” minulta löytyy ja on ne ihania kyllä ♡♡

    Tykkää

  2. Nämä on ihan syötävän suloisia! :) Mä olen (yllätys-yllätys) ihastunut siihen nudeja ja ruskeita sisältävään versioon, mutta pelkään että hohtavat liikaa mun raskailla luomilla. Toisaalta, mitäpä sillä on väliä. :)

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s