Blue Smokey

Leikin taas yksi päivä Electric – paletilla. Tällä hetkellä mulla on aika kova sininen kausi ja tämä meikki, jos mikä, henkii sitä. Electricistä löytyy kaksi aivan tajuttoman mahtavaa sinistä sävyä, Gonzo ja Chaos. Toteutin meikin pääasiassa niillä. Ulkonurkkaa tummentaa musta luomiväri Naked2:sta ja sisänurkassa on huurteista vaaleansinistä YSL:n Riviera – paletista. Käytin tuota vaaleaa sävyä (keskimmäinen nappi) myös koko meikin reunojen häivytyksessä.
Tässä olen levittänyt yhden kerroksen Chaosta pohjustetulle luomelle. Luomella on vain UDPP, ei mitään muita pohjustajia, ei mitään tahmaisia juttuja eikä glitter glue – tyyppisiä ”liimoja”. Us-ko-ma-ton pigmentti!

Lopputulos oli sähäkkä! Tykkäsin tästä tosi tosi paljon – olen viime aikoina muutenkin huomannut tykkääväni tosi tummista meikeistä. Mulla on aina rillit päässä töissä, joten oletan niiden ”pehmentävän” vahvoja meikkejä hieman. Vakkariasiakkaani kysyi, kun mulla oli tämä meikki + rillit, että onko mulla uudet kehykset. Näyttivät kuulemma paljon sinisemmiltä kuin ne vanhat :D Samat kehykset, mutta ilmeisesti tämä meikki sai ne näyttämään erilaisilta.

Tykkäättekö te luonnollisemmasta vai näyttävämmästä meikistä? Meneekö teilläkin värit ja tyylit vähän kausittain – joskus tekee mieli tummempaa ja joskus taas hyvinkin neutraalia? :)

edit// Ja hei, eikös tämä mene aika hyvin päivän teemaan eli itsenäisyyspäivään! 

translation // I just love my Electric palette from Urban Decay. These blues – Chaos & Gonzo – are so beautiful and super pigmented.
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s