Cailap by Mariela Sarkima

Olen aina tykännyt Mariela Sarkiman Cailapille suunnittelemista meikkityökaluista (onko tällaista sanaa?). Johtunee tuosta suloisesta mintun väristä. Varsinkin isompia siveltimiä olen käynyt monesti huokailemassa Sokoksella.. Voi miksi miksi olin tyhmä ja jätin niitä ostamatta viime syksyn kauneusmessuilta, kun niitä taisi olla naaman edessä melkein -50% hinnoilla?! Noh, näin kävi.

Törmäsin hiljattain niinkin arkisessa paikassa kuin Prismassa näihin siveltimiin, kuin ikään myös -50%-tarralla varustettuina. Valitettavasti jäljellä ei ollut enää kuin muutamia settejä, joista kotiutin kolmen applikaattorin setin ja ne kovasti kehutut ripsentaivuttimet. Sokokselta ostin myöhemmin sen meikkivoidesienen, vähän kuin vanhoja muistellakseni.

Olen tykännyt applikaattoreista todella paljon. Ne ovat mukavan joustavia, mutta napakoita. Olen aina halunnut tuollaista muhkua, isoa applikaattoria ja tässä setissä se onneksi oli. Sillä on hauska levittää esimerkiksi vaalea sävy koko luomelle. Pienistä applikaattoreista lempparini on tuo vasemmanpuoleinen ”pallopää”. Se on ihanan muotoinen ja toimii hyvin. Kokonsa puolesta sillä on helppo levittää luomiväri silmän sisänurkkaankin.

 Ripsientaivuttajia olen käyttänyt vähemmän. Olen vain toivottoman laiskan saamaton niiden kanssa..! Vaikka meikkikuvia katsellessakin taivutetut ripset ovat kivemman näköiset kuin normaalit tikkusuorat, en vain yksinkertaisesti jaksa aamuisin nähdä sitä ”vaivaa” :) Taivutan ripset sitten juhliin tai kun oikein jaksan väkertää. Ovathan nämä hyvä olla kuitenkin ns. varastossa.

Löytyykö teiltä mitään Cailap by Mariela Sarkima – tuotteita?

translation // i like this mint greens tools by cailap

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s