Mä oon täällä vielä!

Blogissa on ollut vähän hiljaista, meillä alkoi netti toimimaan vasta tänään eikä mua oo oikein napannut pitkän päälle tuon nettitikun kans pelaaminen. Oon hoitanut ”pakolliset” nettiselailut eli Facebookin puhelimen kautta ja jotain muutamaa blogia selannut poikaystävän koneella. Mulla vaan menee vieraalla koneella heti pasmat sekaisin, kun oon tottunut omalla koneella oleviin kirjanmerkkeihin. Yhtäkkiä kun pitäisikin selailla päivittäiset blogit läpi eikä kirjanmerkkilistaa ole tarjolla niin mulla lyö päässä tyhjää :D Oon sit viettänyt aikaa tuon miehekkeen kanssa oikein olan takaa ;) (ihan niinku ukko sais heti kyytiä kun netti toimii :D )
kuva: Muotikirppiksen FB-sivut
Kunnon postauksia odotellessa (voi pojat että niitä ideoita vasta onkin!) ajattelin muistuttaa teitä vielä sunnuntaisesta Muotikirppiksestä. Tapahtumahan on siis Tampereella, Pakkahuoneella sunnuntaina 19.5. klo 11-16. Hyvää lisänfoa löytyy Muotikirppiksen omilta FB – sivuilta.
Itselläni on tulossa myyntiin ainakin yksi reilu Ikea – kassillinen vaatteita, yli 10 laukkua ja joitain kenkiä että totaaa… :D
See ya there!
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s