I see grey

Rakas Adam, what on Earth??
Haetaanko tässä jotain charmanttia vanhemman herran lookia.. Vai onko tässä seuraava trendi?
kuva Iltalehti / Splash News
12 vastausta artikkeliin “I see grey”

  1. harmaa on ollut jo monia vuosia japanissa poikien (ja tyttöjenkin) trendi. Onhan tuo Adamin pukeutuminen aina muutenkin ollut verrattavissa japanilaiseen katumuotiin vahvoine meikkeineen, rokkivaatteineen, koruineen ja erilaisine hiusviritelmineen…

    Tykkää

  2. Ehkä oon tärähtänyt, mutta mun mielestä noi on älyttömän siistit! :D Voisin ihan hyvin kokeilla itekin jossain välissä, kun ton värisiä ei oo mulla vielä ollutkaan… ;)

    Tykkää

  3. hyvältä näyttää ja täydellinen harmaan sävy adamilla mun mielestä !itekin värjäsin tukkani harmaaksi tuossa kesällä ja oon tykännyt hirmuisesti. ehkä se onkin seuraava trendi, who knows :D

    Tykkää

    1. Taitaa olla! Kävin katsomassa sun hiuskuvat ja näyttää kyl hyvältä, täytyy sanoo! Jännältä mutta persoonallisen erikoisen hyvältä :) Ehkä mä vaan näen Adamin niin mustahiuksisena, että kestää hetki tottua. Aika mielenkiintoinen se harmaa japsi-väri :)

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s