Miley Cyrus at VMA’s 2012

Mä en ole koskaan ollut mikään Miley Cyrus – fani, mutta äsken katselemani kuvat eilisestä Video Music Awardseista saivat mut suorastaan taputtamaan Mileylle – tuo tukka!! En ihan myötäillyt Mileyn uutta leikkausta kun se nousi otsikoihin jokunen viikko sitten, mutta nyt sitä on ilmeisesti hieman paranneltu ja tuo kampaus on ihan huippu. Tykkään juuri tuollaisesta tyylistä ja välillä pidän omiakin hiuksiani noin. Mullahan on tällä hetkellä myös koneella ajellut sivut ja pidempi päälliosa, ei ole vaan tullut otettua kuvia blogiin :) Jos mulla ei vielä olisi tällaista leikkausta, niin marssisin heti nämä kuvat kädessäni kampaajalle. Olisin Mileyn kanssa hyvä vastapari – minä musta ja hän blondi :P Myös Mileyn meikki on yksinkertaisuudessaan todella kaunis.
Ihailkaa, that’s how you do it! Go Miley! Ihana!

PS. Mutta kuka tuotti mulle pienen pettymyksen.. Rihanna, what’s up with that hair? Ei oikein iske mulle, aika tätimäinen kampaus :/
translation // i’m not a big fan of miley cyrus, but i LOVED her new hair last night at vma’s!! it’s SO rock, chic, gorgeous and amazing! she really rocked it. 

… unlike my big love miss rihanna, what’s going on with that look… makes her look 20 years older :/

kaikki kuvat Google Images
5 vastausta artikkeliin “Miley Cyrus at VMA’s 2012”

  1. Aivan taivaalliset hiukset! Ottaisin itselleni vastaavat hiukan matalampana versiona, jos vain hiukseni olivat hiukan jämäkämpää tekoa. Mulla on niin tuulitukka, että joutuisin käyttämään joka päivä monta purkillista pitoa, ettei ensimmäinen tuulenpuuska lätistäisi kampausta.Oon joskus muinoin leikannut jostain lehdestä kalenterini väliin hiukan samantyyppisen näköisen kampauksen talteen ja siellä se kuva edelleen odottaa =) Kampaus oli muuten jollain suomalaisella, tummahiuksisella solistilla.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s