Busy times, my friends!

Hejssan!
Meikäläinen painaa nyt tukka putkella, hirveellä sykkeellä täällä blogin ulkopuolisessa arjessa! On tällä hetkellä niin monta rautaa tulessa, että huh! Pistän teillekin vähän tarkempaa informaatioo lähitulevaisuudessa, kun pääsen ittekin monesta asiasta selvyyteen! 
Niin haipakkaa kuitenkin pitää, että kynsihommat on tällä hetkellä aika toissijasia, en tiedä monettako päivää vetelen jo samoissa kuluneissa lakoissa, mutta ei tosiaankaan oo aikaa alkaa vaihtamaan! :) Pikasesti aattelin kuitenkin näyttää teille mun uutta rannekorua, jonka mun ystävä löysi yhdestä pikkuputiikista. Mun onnekseni hän ei rakastunut siihen vaan sanoi, että se olis ihan mun tyylinen ja mun pitäis ostaa se. Ja vau, rakkautta ensisilmäyksellä! Mun mielestä turkoosi on aika täydellinen kesäväri ja etenkin (kivi)koruissa. Tää värikäs ja upea rannekoru tuo kyllä vähän kesää tähän meiän harmaaseen keskiviikkoon :))

Mutta shit, nyt on taas kiire! Palaillaan piakkoin!! :)
translation // my life is such a rollercoaster right now, wow! busy busy busy
2 vastausta artikkeliin “Busy times, my friends!”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s