OPI – kokoelma

Kun niistä OPI:n lakoista oli puhetta, ajattelin kuvata ja päivittää oman tilanteeni. Viimeksi olen esitellyt silloiset OPI:ni viime heinäkuussa, vähän on lähtenyt mopo keulimaan sen jälkeen :)
Kirkkaat:
Strawberry Margarita // Need Sunglasses? // Lucky Lucky Lavender // Gargantuan Green Grape
Punaiset & violetit:
Pamplona Purple // Meet Me On The Star Ferry // I’m Not Really A Waitress // Teenage Dream // Princesses Rule!
Vaaleat:
Skull & Glossbones // Mermaid’s Tears
Kirkkaat:
Nail Envy Nail Strengthener, Sensitive and Peeling // Top Coat
Kuluneimmat lakat ovat selkeästi Lucky Lucky Lavender ja Princesses Rule!


translation // here are my opi nail polishes at the moment. 13 and counting…
9 vastausta artikkeliin “OPI – kokoelma”

  1. Oi ihania lakkoja :P <3 Mä oon koittanu ettiä tota Princesses rule- ja Teenage dream lakkaa kuin hullu, mut en oo suomen puljuista löytäny mistään. Pitäs kai joku nettikauppa pistää laulamaan joskus.. : D

    Tykkää

    1. Teenage Dream voi olla kiven alla, kaupoissa en oo ikinä nähnyt. Omani ostin eBaysta. Mutta Princesses Rulea löytyy kyllä Sokos Emotioneista ja Kickseistä – ainakin aina kun mä olen OPI-hyllyjä katsellut. Nytkin sitä oli Emotionin valikoimassa, kun torstaina kävin.

      Tykkää

  2. Ihania ja näistä näkee, että tykkäätä paljon. On nimittäin aika paljon kuluneempia kuin mun OPIt ;)Pakko myöntää, että tuo Skull & Crossbones kyllä houkuttelisi, muttah… taas uus harmaa lakka!

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s