Ei se aina nappaa

Olen tässä jo tovin himoinnut Yves Saint Laurentin kevään meikkikokoelmasta Ombres 5 Lumieres – palettia 13 (Candy?). Kyllähän multa vastaavat suloiset pastellivärit varmasti löytyisi mm. Ultra Shimmeristä, mutta onhan tuo nyt niin kaunis etten ole saanut sitä mielestäni. Joskus sitä vaan himoitsee jotain niin paljon, että googlailee sitä päivät pitkät eikä meinaa iltaisin saada unta – tiedättehän? Nyt mä ymmärrän mm. Diorin viisikoiden fanittajia ;)
No, kävin tänään Sokos Emotionissa katsomassa tätä palettia ja mites kävi? No se oli ihan huono! Sori vain kielenkäyttöni, mutta huono. Pigmenttiä ei sitten nimeksikään, kämmenselältä erotti ehkä juuri ja juuri haaleaa keltaista ja sinistä. Joo, vaikka paletti onkin pastelli, niin kyllä siitä nyt pastelliset värit pitäisi tulla. Väreissä oli todella reippaasti isohkoa, lastumaista glitteriä eli juuri sellaista, joka varisee poskille ja päivän mittaan leviää ympäri kasvoja. Vetäisin jopa kämmenselän täyteen Goshin puikkoluomiväriä pohjustukseksi, mutta ei mitään.
Olisi toisaalta luullut, että kun on kuitenkin 62€ maksava YSL:n paletti kyseessä, niin sillä saisi edes ”ihan ok” – laatuista jälkeä. Mutta ei, kun ei niin ei. Petyin kyllä aika paljon (toisaalta ei tarvinnut selitellä itselleen, miksi mä tän nyt ehdottomasti tarvitsen..). Mulla oli lahjakortti Emotioniin, jolla olisin saanut paletista vähän hintaa pois, näin sille olisi jäänyt 47€ hinnaksi. Alkuperäinen hinta 62€ kun menee vähän mun ”sietokyvyn” ohi. No, nyt säästyi nekin rahat..

.. tai siis säästyi ja säästyi :D Ette kai luulleet, että mä tyhjin käsin olisin lähtenyt? Mukaan lähti mieltä piristämään kolme (!) OPI:n lakkaa, laitan niistä raporttia myöhemmin..! :)

7 vastausta artikkeliin “Ei se aina nappaa”

  1. Joo.. mä kans himoitsin tota kovasti, mutta totesin ettei oo rahan arvoinen. Mua eniten häiritsi se järkyttävä joka paikkaan leviävän glitterin määrä. Yhden kynsilakan olen myös ostanut merkiltä ja se oli pettymys. Pullossa se oli upea helmiäinen tummaliila, mutta kynsillä lähinnä vain musta. Se liila hävis ihan johonkin. Piti oikein valoilla kikkailun kanssa koittaa löytää kynsistä sitä sävyä, joka pullossa oli. Pah. Muutenkin se oli huonosti peittävää lirua. Toinen pah. Mun silmis YSL nyt ihan huono merkki, vaikka pieni otos mulla niistä on.

    Tykkää

    1. Se glitteri yllätti mutkin :/ Mulla oli joskus vuosia vuosia sitten joku äidin tuliaisina tuoma YSL:n paletti ja se oli (muistaakseni) ihan hyvä.. En tiedä olisko ne muut paletit ollut parempia, ehkä tässä oli kevättä/kesää ajatellen vaan sitä glitteriä yli äyräiden.. Mutta ei kans kauheasti enää houkuttele ko. merkki :(

      Tykkää

  2. Mulla on muutama ihan ok YSL luomiväri, mutta tämä oli mullekin laadultaan pettymys. Tosin en sävyjen puolesta palettia ollut ostamassakaan. Liian erikoinen minun makuun ja värit ihan liian kaukana mukavuusalueeltani.Glitterbuumi ei vieläkään ole ohi. Valitettavasti.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s