Uudet ja vanhat suosikit

Make Up Store High Tech Lighter, Stardust

Olen monesti lukenut tästä tuotteesta Lazy Dynamite – blogista. Kyseessä on hyvinkin tahmainen monitoimituote (silmät, posket, huulet). Mua se on tietysti jäänyt vaivaamaan ja viime ostosreissulla suuntasinkin suoraan MUS:n hyllyille..

Olen ihan rakastunut tähän! Tuote on tosi tahmeaa ja tämän rinnalla paljon hehkuttamani Goshin puikot eivät ole enää mitään! Useimmiten laitan tämän alle myös UDPP:n, joka pitää tämän hyvin paikallaan, mutta joskus olen unohtanut sen ja mennyt pelkällä tällä. Ja toimii se niinkin – ei ehkä iltaan asti, mutta työpäivän ajan. Tahmaisuudestaan huolimatta tämä on tosi hyvä levittää luomille (sormin, pieni määrä) ja luomivärit on ihan unelma levittää tämän päälle. Ne tarttuvat kuin tauti ja pigmentit tulevat todella hyvin esille. Tämä oli esimerkiksi loistava tuote eiliseen sateenkaarimeikkiin, koska tämän päälle oli hyvä painella värit siveltimellä eivätkä ne lähteneet haalenemaan ja leviämään miten sattuivat.

Valitsin vaalean (tosin luomilla hyvin läpikuultavan) Stardustin. Hintaa tällä oli Kickissä muistaakseni tasan 17€. Tuotetta on napissa aika iso määrä (15g), joten tämä ei varmaan lopu ikinä. Sävyjä oli Kickissä muistaakseni joku 6-8, nettisivuilta löytyy 18. Vai onko Kickissä nämä kaikki?

”This creamy product can be used for many things. Eather to light up and accentuate certain features of the face or be directly applied on your lips or combined with lipstick or lipgloss. You can fixate glitter with High Tech Lighter or use it as a primer to your Eyedust. You can also mix the product with your foundation for a lustrous effect.”

MAC Mineralize Skinfinish Natural, Light

Viime aikoina olen käyttänyt tätä MACin puuteria meikkipohjana. Ennen sipaisin tätä valmiin pohjameikin päälle, mutta oon taas laiskistunut ja skipannut meikkivoiteet. Laitan aamuisin MSCHICin primerin (joka ei muuten tunnu loppuvan pirullakaan..), L’Oréalin True Match – meikkivoidetta silmänalusille sekä nenänpieliin ja lopuksi isolla samettivipalla tätä koko kasvoille, meikkipuuterin tapaan siis. Kasvoista tulee aluksi ehkä hiukan liian puuteroidut, mutta mulla menee meikkauksen jälkeen vielä 1,5h ennen kun olen töissä, joten meikki ehtii  hyvin sulautua kasvoille.

Mulle ei ole oikein selvinnyt, mikä puuteri tämä oikeastaan on (meikkipohja vai ns. normaali kivipuuteri?) mutta aika mukavasti tässä on peittoa. Tällä hetkellä tuntuu, että tällainen kevyt ja aika kuultava pohja riittää mulle. Jopa MSCHICin ohut meikkivoide tuntuu liian maskilta. Tämähän vain tarkoittaa sitä, että seuraavaksi voisin ostaa meikkipohjaksi sen himoitsemani MSCHICin Baked Mineral Foundation – meikkipohjan :)

MSCHIC Baked Blush, Freshness & H&M Blush, 18 Sweet Rose

Tämän hetken ehdottomasti käytetyimmät poskipunat. MSCHICiä oon kehunut aikaisemminkin, se antaa kasvoille juuri sellaisen auringon suuteleman lookin :) H&M:n puna oli halpa heräteostos (3,95€?), mutta hyvä sellainen. Nätti roosa sävy ja hennosti pientä kimalletta.

Coastal Scents 88 Ultra Shimmer Palette

No tätä mun ei varmaan tarvi edes perustella :D LOVE!


translation // my current makeup favourites. high tech lighter from make up store is a excellent primer for eyeshadows, mineralize skinfinish natural from mac is my new favourite powder and i love my h&m and mschic blushes! and also my love for 88 ultra shimmer palette continues…

4 vastausta artikkeliin “Uudet ja vanhat suosikit”

  1. Mun mielestä Mineralize Skinfinish Natural on meikkipuuteri sillä sitä tosiaan pystyy käyttämään meikin kiinnittämisen lisäksi meikkipuuterin tapaan. Etenkin kabukilla buffaamalla saa msfn:stä ihan hyvää peittävyyttä aikaiseksi. Olen tuota aikoinani käyttänyt yhden loppuun asti ja nyt monen vuoden päästä on menossa toinen. Viime aikoina msfn on ollut mun ykkösvalinta meikkivoiteen kiinnittämiseen.

    Tykkää

    1. Mä käytin sitä nyt lauantaina iltameikissä meikkivoiteen kiinnittämiseen (isolla siveltimellä) ja totesin siihen kans hyväksi tuotteeksi. Täytyypä kabuki joskus hommata ja kokeilla vielä sillä, koittaa päästä asiasta jyvälle.Kiitos kommentistasi! :)

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s