Pinkkiä ja hopeaa a’la Dior

Päivän meikki Diorin 804 Extase Pinks – paletilla.

Ostin tämän paletin viime toukokuussa laivareissulta ja olen käyttänyt sitä hävettävän vähän. Paletti on hyvälaatuinen ja kaunis, mutta jostain syystä ohitan sen aina. But not today, honey! Jos olen tällä meikannut, olen aina yhdistänyt vasemman reunan pinkin kimallevärin ja hopean, niin myöskin tällä kertaa. Nyt korkkasin myös keskimmäisen vaalean värin. Hei, olen muuten tuota oikean reunan tummanharmaata käyttänyt tässä meikissä

Pohjustuksena UDPP (uusi laitettu tilaukseen! samoin jotain muuta..) ja tällä kertaa lila Goshin puikko. 2/3 luomelle pinkkiä ja ulkonurkkaan sekä alaluomelle hopea. Sisänurkkaan tuo paletin keskimmäinen sävy. Rajauksiin käytin tällä kertaa violettia Goshin nestemäistä rajausta (005 Purple). Ripsarina musta Rimmel.

Pari pientä miinusta: tämä uudistettu Goshin puikkoluomiväri ei ole mielestäni yhtä tahmea kuin ne vanhat :( Ja tuossa Diorin pinkissä on kauniit, mutta ah niin inhottavasti pitkin kasvoja leviävät glitterit. Niiden poistamiseen hyvä keino on normaali teippi (jesaria en välttämättä suosittelis..), jolla on helppo varovasti painella glitterit pois poskilta :)

translation // a pretty makeup with my one & only palette from dior, extase pinks.

10 vastausta artikkeliin “Pinkkiä ja hopeaa a’la Dior”

  1. Onpas kaunis silmämeikki. :) Ite olen aivan superhuono käyttämään luomiväriä nykyään. Ennen käytin melkein päivittäin, nyt lähinnä silloin, kun olen johonkin hummaamaan lähdössä. :D

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s