Cien Nail Polish Remover

Uskomatonta että tämäkin päivä piti kokea: kehun Lidlin tuotteita blogissani.

:D No vitsi vitsi.

Lidlissä käydessä pitää sielläkin tsekata ”kosmetiikka-osasto”. Itseasiassa olinkin vähän kynsilakanpoistoaineen tarpeessa ja ajattelin katsoa, mikä siellä on valikoima. Yllätyin, kun löysin tämän Cienin tuotteen – pullon painallus-mekanismi on nimittäin suuri plussa (ja yllätys, että sellainen löytyy Lidlin valikoimista..)! Poistoaineita oli kahta erilaista, mutta nappasin tämän koska tässä luki taikasanat ”acetone free” ja ”suitable for artificial nails”.

Olen himoinnut tällaista painallus-tekniikalla toimivaa pulloa jo pitkään, koska se on hirveän kätevä. Suuresti minut yllätti kuitenkin tuotteen laatu, tämä on nimittäin oikeasti ehkä parasta kynsilakanpoistoainetta, jota olen kokeillut. Sain eiliset kelta-mustat lakat poistettua vain kahdella vanulapulla ja todella nopeasti, vaikka lakkaa oli monta paksua kerrosta. Poistoaineen tuoksu on lisäksi aika miellyttävä.

Pullossa on 200ml eikä sen hinta ollut paha, muistaakseni 1,99€.

Tässä vielä inci kiinnostuneille:
ethyl acetate, alcohol denat., aqua, caprylic/capril triglyceride, parfum, octocrylene, butyl methoxydibenzoylmethane, linalool, limonene, ci 16035

8 vastausta artikkeliin “Cien Nail Polish Remover”

  1. Mä oon käyttänyt jo pitkään tota yhtä Lidlin kynsilakanpoistoainetta. Se oli mulla jonkin aikaa hyllyssä, kun mietin että mikshän mää ton ostin ja jotenkin epäilin sen toimivuutta. Sitten kun entinen kynsilakanpoistoaineeni loppui, päätin ottaa tuon käyttöön. Toi mun kynsilakka on myös ”Acetone free” ja hintaa täällä ainakin 1,25e (aikaisemmin oli 1,19e muttei tuo 1,25e oo paljoo hyvästä tuotteesta). Yleensä kun jotkut maksaa jotain viitisen euroa eikä saa ees kunnolla lakkoja pois.Toi sopii myös rakennekynsille, mutta se lukee vaan siellä takana. Ens kerralla vois kokeilla myös tota toista pulloa.

    Tykkää

  2. Mä oon aina ajatellut, että jos Lidlissä on kynsilakanpoistoainetta niin se on ihan kuraa, mutta näin ne ennakkoluulot tuli taas vääräks todistettua :) Tän hinta saattoi myös olla 1,19€, en oo tosiaan ihan varma.. Alle 2€ kuitenkin ja sen on aika hyvä diili :P

    Tykkää

  3. Kappas vaan! :D Tämä asetooniton versio vaikuttaa muuten aika tehokkaalta, tällä lähtee glitteritkin hyvin kynsistä – kuinkahan tujakkaa tavaraa se asetoonia sisältävä mahtaa olla..? :o

    Tykkää

  4. Oioi mun on pakko saada tuollaista painalluspullopoistoainetta, sopisivat hyvin Konadointiin! Onneksi eksyin tänne blogiin, muuten en tietäisi mitään tuollaisesta :) *painaa Ala lukijaksi- nappulaa*

    Tykkää

  5. Mirssiina, mä olen aina kynsihuollossa katsellut tuollaista pulloa ja miettinyt, että kehtaanko kysyä voinko ostaa niiltä sellaisen :D Nyt onneksi vastaavan saa Litukasta <3Kävin katsomassa sun blogia ja jumankekka sullahan on ihan ammattilaisen jutut siellä! Painan samaa nappulaa teikäläisen blogin kohdassa myös ;)PS. Ja kuten sanoit, onneksi mullakaan ei ole Inglottia kotinurkilla, mutta onhan niillä aina-ah-niin-petollinen nettikauppa.. Vaikka kivempihan niitä on käydä hipelöimässä itse liikkeessä :)

    Tykkää

  6. Aaah, jossain lääkärissä on ollut desinfiointiainetta painalluspullossa – oi miksi miksi en ole tällaista keksinyt katella ”liidelissä”. Täytyy käydä hakemassa oma pullo tällaista.. Oon käyttäny pitkään Trindin poistoainetta, hyvää sekin. :)

    Tykkää

  7. Mä oon käyttäny tuota kynsilakanpoistoainetta vuosia ja täällä oli tosi pitkään ne vanhan malliset pullot, kun oon muistaakseni sellaisen vielä 2012 ostanut. Nyt oli kuitenkin vain noita ”pumppu”pulloja ja hinta vähän kalliimpi. Ennen se maksoi 1,25e ja nyt 1,99e mikä ei myöskään hirveän kallis ole. Hinta-laatusuhde tuossa kyllä kohdillaan. Monesti muut poistoaineet maksaa tuplasti tai triplasti enemmän enkä oo silti niillä saanut lakkoja kunnolla pois.Haha, just hoksasin että oon aiemminkin tähän postaukseen kommentoinut :D.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s