Uusia koruja

Pari päivää on ollut hiljaiseloa, pitkät työpäivät verottavat vapaa-aikaa ja bloggausta.. Alkuviikosta tuli napattua kuvia uusista koruistani, joita on viime aikoina tullut ostettua vähän normaalia enemmän. Olen innostunut jälleen korvisten käyttämisestä, jossain vaiheessa meni parikin vuotta koskematta kyseisiin helyihin. Olen kyllä muutenkin tosi huono käyttämään koruja, tosin joskus oli rannekorukausi ja jossain vaiheessa käytin jatkuvasti poikaystävältä saatua kaulakorua. Mutta kerran kun senkin otin pois, niin sinne korupuuhun se jäi…

Uusimmat suosikit, Ginan pöllöt. Nyt on kaupoissa näkynyt paljon eläinaiheisia koruja, kuten pöllöjä, hirviä, kettuja, sammakoita, riikinkukkoja, käärmeitä..

Rintakoru Glitteristä. Olen ostanut rintakorun viimeksi vuosia, vuosia sitten ja käyttänytkin sitä aika paljon. Edelleenkin sama Hennesin rintakoru löytyy korulaatikosta :) Tämä saa majailla mun huiveissa tänä syksynä.

Ginan setti.

Tähdet myöskin Glitteristä. Kävi hyvä tuuri siellä Myllyn Glitterissä viime sunnuntaina: kaikki tuotteet ”osta 3 maksa 2” ja lisäksi mulla oli sinne 10€ lahjakortti.

Glitterin ”helmipallo”setti.

PS. Kyllä mun mieltä lämmitti, kun aamulla Bloggeriin kirjautuessani huomasin, että lukijamäärä oli kasvanut kymmenestä kahteentoista! Oikeasti, kuulostaa ehkä säälittävältä luvulta mutta minulle tuo on iso juttu :) Olin jo aikanaan ihan täpinöissäni, kun mulla oli 6 lukijaa. Saati kun kymppi meni rikki. Repeen varmaan liitoksistani, jos mulla on joskus vaikka 100 lukijaa :D

Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että kahtatoista ihmistä (joista suurin osa on mulle täysin tuntemattomia) oikeasti kiinnostaa lukea näitä mun juttuja. Kiitos paljon teille, tiedän että siellä on muutama muukin joten terkkuja myös teille ;)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s