Kadonnut tatuointi-inspiraatio

Mulla on pieni dilemma. Probleema. Yllättäen taas kriisi itseni kanssa :D

Mun tatuointi-rakkaus on nyt vähän kadonnut.

Oon pari päivää selaillut mm. weheartit-sivustoa sekä koneelta ”tattoo insp” – kansiotani innostuksen toivossa, mutta se tuntuu olevan nyt ihan kadonnut. Mulla on suht isoon kuvaan varattu aika marraskuun lopussa ja oon nyt kahden vaiheilla – peruako vai ei?

Tällä hetkellä rahanmenoa on ollut ja ennen kaikkea on tulossa niin monien satojen eurojen edestä (kiitos mm. autoni), että en tiedä repeääkö budjetti enää n.600e kuvaan. Lisäksi mua ei jotenkin.. huvita (did I just say that out loud..?). Ei liikauta suuntaan eikä toiseen?

Ehkä tässä ei oo kiire, ehkä tässä vielä ehtii? Miettiä.. tai ottaa se kuva myöhemmin. Ensi vuonna.

 kuvat weheartit

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s