Lumenen meikkejä

Tilasin meille töihin jokin aika sitten MeNaiset – lehden ja tilaajalahjaksi sai pienen paketin Lumenen meikkejä. Voin suoraan myöntää, että näillä oli jonkinmoinen vaikutus lehden tilauspäätökseen.. :D
Paketista löytyi kolme tuotetta, joihin olen nyt viikon käytön jälkeen kyllä erittäin tyytyväinen. Tai sanotaanko iloisesti yllättynyt.
True Natural Volume Mascara, musta
Ripsiväristä olin ensin tosi skeptinen, mulla on aika huonoja kokemuksia Lumenen ripsareista (toisin sanoen niillä ei ole mitään vaikutusta mun haiveniin), mutta tämä osoitti kyllä kaikki luulot vääriksi. Harja on mukavan muhkea ja jälki todella hyvä. Jää ehdottomasti aktiivikäyttöön.
Touch Of Radiance – poskipuna, 1 Kuulaus
Poskipuna on mulle hieman liian väärän sävyinen, se menee varmaan kaverille kiertoon tai joskus johonkin meikkipakettiin Huuto.nettiin. Onko halukkaita?

Wild Rose Natural – huulipuna, 1 Berry Nude
Huulipuna näytti aluksi vähän tummalta ja liian punaiselta, mutta näyttää huulilla tosi hyvältä. Hyvin nudelta (mulle ainakin, mulla on luonnostaankin aika tummat huulet) ja tällä saan hyvin sellaisen ”kevyen ehostuksen”. Tykkään tosi paljon myös punan tuoksusta ja laadusta, joten meikkipussin vakkari tuli tästäkin.
3 vastausta artikkeliin “Lumenen meikkejä”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s