Hiukset ja päivän meikki

Olisin voinut otsikoida tämän myös ”paluu elävien kirjoihin”…

Syy, miksi hehkutin aikaisemmin tulevaa (mutta nyt siis jo mennyttä) perjantaita, oli se että kävin leikkauttamassa hiukseni :) Ja olin odottanut sitä niin paljon! Ihana päästä siitä mallittomasta hamppukasasta eroon. Mä viihdyn hyvin lyhyessä mallissa ja tätä on nyt sata kertaa helpompi pestä, hoitaa ja laittaa :) Olen erittäin tyytyväinen!

Kuvia piti laittaa jo lauantaina, mutta en ehtinyt. Menimme kaveripariskunnan tupareihin Tampereelle, missä meni koko lauantai ja koko sunnuntai menikin sitten niistä selviytyessä. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!?

Meikkiin inspiraatio tuli tästä Charming Nails – blogin postauksesta, jossa meikki on tehty hyvin tummahkoilla ja kylmillä violetin sävyillä. Vastaavia sävyjä löysin itseltäni Curacao – paletista (Sleek Make Up) sekä yhdestä Inglotin paletistani. Harmi ettei mulla(kaan) ollut sinistä ripsiväriä, se olisi kyllä sopinut tähän tosi hyvin. Miksiköhän sitä on jumittunut ajattelemaan, että se sininen ripsari on niin kasari, ettei tajua kuinka se voisi terästää jotain meikkiä juuri täydellisellä tavalla? Täytyypä jollain edullisemmalla meikkipuolella pitää silmät auki ja ostaa jos osuu sopiva kohdalle :)

Luomiväreinä mulla oli siis:
– Sleek MakeUp Curacao – paletti, sävy Purple Haze
– Inglot:
   Pearl 440
   Pearl 441
   AMC 66

muuten:
– kulmakynä Lumene, 02 Harmaanruskea
– rajaus H&M Liquid Eyeliner Pen, musta
– ripsiväri L’Oréal Voluminous, musta

5 vastausta artikkeliin “Hiukset ja päivän meikki”

  1. Pitkä hyväkuntoinen on ihan jees, mutta kun se mun ei ollut enää hyväkuntoista nähnytkään.. :D Ja oon aina vähän seilannut molempien väliä, välillä on lyhyt ja sit taas kasvatetaan ja leikataan jne :)

    Tykkää

  2. Kiitos, mä tykkäsin tosta myös :) Täytyypä mennä tsekkaamaan se Rimmel, ei varmaan ollut pahan hintainenkaan. Kun ei tosiaan ihan joka päivä tulis käytettyä :) Mulla on kans ikuinen tatskakuume, yhen kun otat niin koukkuun jää.. :P

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s