Tattoo story pt. 3 & 4

Seuraavat tatuoinnit tehtiin mulle samalla käynnillä. Eksyin syystä ja toisesta Pirkkalaan Wild West Tattooseen. Ihan ok, mutta en menisi enää uudestaan. En muista kuvien hintoja, jotenkin mielessä pyörisi summat 90e tai 150e mutta en mene vannomaan. Vuosi taisi muuten olla 2006..?
Olkavarteen oikeaan käteen tehtiin tribaalilohikäärme:
IMG_1639 - Copy
sekä oikean käden pikkurilliin pieni onnenapila:
tatskat
Olen kyllä kuvien laatuun ollut tyytyväinen, moni on ihastellut että vaikka lohikäärme on hyvin ”pienistä osista” tehty, muste ei ole lähtenyt leviämään eikä kuvasta ole tullut suttuinen vaan se on pysynyt tarkkana vielä vuosienkin jälkeen. Uskoisin, että sillä on merkitystä että kosteutan ihoani hyvin ympäri vuoden. Olen myös jostain lukenut, että tatuoinnit pysyvät paremmin siisteinä naisten kuin miesten iholla..?
Apila on taas yksi semmoinen ”mun juttu”. Sehän on klassinen old school – kuva ja tykkään old schoolista ihan hulluna. Uusin tatuointinihan on pitkälti old schoolia, samoin nilkkatatuointini. Tämä apila on hieman suttaantunut, mutta se oli tiedossa; jo kuvaa tehdessä mua informoitiin, että sormitatskat on herkkiä suttaantumaan. Ei se kuitenkaan pahasti ole mennyt eikä haittaa mua :)
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s