Black Swan

NataliePortman
Katsottiin eilen kohuttu ja ääriään myöten kehuttu Black Swan. En tiedä onko vika meikäläisessä vai missä, mutta mun mielestä se oli ihan ok-hyvä muttei niin tajunnanräjäyttävä ja koskettava mitä olin lukenut. Ehkä mulla oli liian suuret ennakko-odotukset ja odotin jotain ihan uskomattoman loistokasta, mitä se ei mun mielestä sitten ollutkaan. Muistan ajatelleeni noin tunnin jälkeen, että ”niin tapahtuuko tässä nyt mitään”. Täytynee ehkä jossain vaiheessa katsoa se uudestaan, jos se nappaisi silloin enemmän.
Syynä saattaa myös olla se, että mun on aina vaiketa avoimin mielin katsoa elokuvaa, jossa on on joku mun inhoama näyttelijä. En esimerkiksi voi katsoa mitää Nicholas Cagen elokuvia, koska en voi yksinkertaisesti sietää sitä. Tässä tapauksessa mulla on vähän samat fiilikset Natalie Portmanin kanssa, kenestä en ole ikinä pitänyt. Eikä tän leffan vinkuja-rooli auttanut asiaa sitten lainkaan.. Sorry, mutta en vakuuttunut :(
Ja kai sekin, että olen nähnyt tämän (ihanan!) Jim Carreyn tähdittämän Saturday Night Live – pätkän pari kertaa ennen leffaa, vaikutti siihen etten oikein päässyt ”tummaan ja dramaattiseen” fiilikseen.. :D
:DD
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s